maandag 6 oktober 2014

Oishikatta

 Oishikatta is Japans voor : het was lekker.
En ik heb het mij tijdens mijn afgelopen twee reizen in Japan weer goed laten smaken.

Etalage van een chinees restaurant in Nagoya

What you see is what you get, en de prijs is ook geen verrassing
 
De chinees in Matsumoto had kwal op de kaart, en nee hier heb ik mij toch maar niet aan gewaagd.
 
Kwal in azijnsaus, je moet er maar opkomen

Vlak bij ons hotel in Kagoshima is de fameuze Gourmet-dori

Happy oishi



gezellig in de Gourmet-dori
 
Fast-Foodcourt op zijn Japans in Kochi
 
Hier moet je zijn voor een snelle hap

Na bezichtiging van het kasteel van Osaka even bijkomen met een heerlijke fruitsalade bij de lunch
 
Niet alleen gezond, maar heel erg oishi
Dit waren enkele indrukken van culinaire genoegens van uiteenlopende aard.
Zie ook:
Ochtendmarkt in Hakodate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten