donderdag 28 april 2011

Geklets in de virtuele ruimte

Archivalische paraphernalia ingezet als wapens.

In  The Crimson Permanent Assurance” vertoond als voorfilm in Monty Python’s “The Meaning of Life” komen een aantal verdorde pennenlikkers op een verzekeringskantoor in opstand tegen een vijandige overname door een Amerikaanse concurrent.
Dossierladekasten worden getransformeerd tot kanonnen, en de laden als  projectielen afgeschoten. Liaspennen worden gehanteerd als degens.

Ding 16: Chatten.

Ik gebruik privé Skype als rechtsstreek communictiemiddel met vrienden en familie. We voeren meestal een videogesprek. De chatmogelijkheid heb ik nooit gebruikt, wel soms gewoon een boodschapje gestuurd als de contactpersoon niet online was. In mijn werkomgeving heb ik het eerlijk gezegd te druk om ook nog zakelijk te chatten. De communicatie per telefoon, mail en direct contact neemt al genoeg tijd in  beslag.

Maar wie persé met mij wil chatten kan dat doen. Kijk maar eens rechts in de lijst bij Googletalk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten