maandag 4 april 2011

RSS feeds

Ding 4

:-(  Om de de instructiefilmpjes over google reader en RSS feeds te kunnen zien is wel de nieuwste versie van Flash Player nodig. In de kantooromgeving kan je dat niet zelf installeren en moet je de systeembeheerder erbij halen. De arme man heeft het al zo druk.
Dus dit ding hebben we nog te goed

Ik heb mij aangemeld bij Googlereader en daar volg ik 2 medebloggers in 23-archiefdingen en heb 4 abonnementen op 23-archiefdingen en medebloggers, evenals een abonnement op het Archiefforum.

Nog even over de Jedi-archieven in Star Wars uit mijn vorige blog

Vergelijk de leeszaal uit de film met die van een  ouderwetse bibliotheek, waar ik in 1975 het book of Kells een van de mooiste boeken in de wereld tentoongesteld heb gezien nl. Trinity College in Dublin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten